VICTORIA-S line

Retourneren

VICTORIA-S line stelt de collectie met de grootste zorg samen. Alleen de mooiste sieraden en de beste materialen zijn goed genoeg. Maar, eerlijk is eerlijk, smaken verschillen. Mocht je toch niet tevreden zijn over je nieuwe product, dan is het mogelijk om deze te retourneren.

Voor alle producten geldt een bedenktijd van 14 dagen, die ingaat op de dag dat je het laatste product van je bestelling ontvangt. Binnen deze periode moet het proces van retourneren in gang gezet worden. Het artikel mag retour worden gestuurd als het artikel:

  • onbeschadigd is,
  • ongebruikt is,
  • volledig is; met originele verpakking,
  • in de periode binnen 14 dagen na ontvangst valt,
  • het defect niet buiten de garantieperiode valt.

Indien het product niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet, kan waardevermindering in rekening worden gebracht. Is het product niet meer te verkopen dan kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

Het is vanuit hygiëne oogpunt niet mogelijk om oorbellen te ruilen of te retourneren.

De overige sieraden en accessoires kunnen zowel geretourneerd als geruild worden binnen 14 dagen na ontvangst van de items.

Terugsturen 

  • Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken, zorg ervoor dat het product goed beschermd is en niet vrij kan bewegen om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.
  • Stuur je retourpakket op naar het onderstaand adres:
    victoria-S line
    Keutenberg 22
    3894 EE Zeewolde
  • Geef je pakket af bij een DHL servicepoint. Wanneer je je retourzending afgeeft, ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed. Zonder verzendbewijs kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor vermissingen van artikelen tijdens een retourzending. Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, ontvang jij per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. 
  • Let op: De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

    Nadat we je pakket hebben ontvangen

    Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, brengen wij je hiervan op de hoogte via e-mail. Het artikel wordt beoordeeld of het nog in goede staat verkeert en compleet is. Is dit het geval, dan gaan we over in het afhandelen van het retour.

    Is het artikel gedragen en hierdoor beschadigd, dan zullen wij je hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel dat je hebt betaald, of aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het laten repareren van het artikel. in dit geval nemen wij eerst contact met je op, voordat we je retour afhandelen.

    Is het product defect of beschadigd, dan zullen we inschatten of dit onder garantie valt of niet. Mocht een defect onder garantie gerepareerd kunnen worden, dan zijn hier hier voor jou geen kosten aan verbonden. Valt het defect niet onder garantie, dan nemen we contact met je op over de afhandeling.

    Afhandeling van je retour

    Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen het aankoopbedrag aan je terug betalen. De terugbetaling doen we via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald.

    Verkeren de producten niet in nieuwe staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze online shop, dan nemen we contact met op over de afhandeling. In dit geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals eerder beschreven.